شنبه 29 آذر 1404

راه اندازی میز خدمت منطبق با فرآیندهای الکترونیکی با هدف تسهیل در امور متقاضیان و ارباب رجوع در شرکت شهرک های صنعتی فارس

  • 1403/05/16 - 13:31
  • - تعداد بازدید: 66
  • - تعداد بازدیدکننده: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z7af

راه اندازی میز خدمت منطبق با فرآیندهای الکترونیکی با هدف تسهیل در امور متقاضیان و ارباب رجوع در شرکت شهرک های صنعتی فارس

با الکترونیکی شدن فرآیندها، مراحل سنتی و مراجعه حضوری حذف شده و تمامی مراحل خدمت بدون نیاز به حضور فیزیکی، از طریق سامانه قابل رصد و پیگیری است.

در راستای بهبود ارائه خدمات و کاهش بروکراسی اداری، شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس اقدام به الکترونیکی‌سازی فرآیندهای و راه اندازی میز خدمت منطبق با فرآیندهای الکترونیکی کرد .
سید مسعود عظیمی، مدیرعامل این شرکت، اعلام کرد که هم‌اکنون اکثر خدمات اصلی به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شوند 
 
عظیمی با اشاره به اینکه اجرای این طرح منجر به ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به متقاضیان و سرمایه‌گذاران شده است، افزود: با الکترونیکی شدن فرآیندها، مراحل سنتی و مراجعه حضوری حذف شده و تمامی مراحل خدمت بدون نیاز به حضور فیزیکی، از طریق سامانه قابل رصد و پیگیری است. 
 
وی تأکید کرد که متقاضیان می‌توانند با استفاده از رایانه شخصی یا تلفن همراه، مدارک و مستندات خود را بارگذاری کنند و کارشناسان و مدیران شرکت موظف‌اند در کوتاه‌ترین زمان به درخواست‌ها رسیدگی کنند. عظیمی شفاف‌سازی امور و ایجاد فضای عادلانه برای اطلاع‌رسانی و پیگیری کارها را از مهم‌ترین مزایای این طرح دانست. 
 
در این راستا، تمامی فرآیندهای مرتبط با انتخاب قطعات زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بارگذاری مدارک و مجوزهای مربوطه، و امور اجرایی مرتبط با قراردادهای زمین، از جمله نقل و انتقال، تجمیع و تفکیک، به‌صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌شود. همچنین، مراحل انتخاب و واگذاری قطعات زمین با شرایط نقد و اقساط در شهرک‌هایی که واگذاری آن‌ها خارج از فرآیند مزایده است، در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد تا بتوانند زمان و نحوه پرداخت وجه را تعیین کنند. 
 
عظیمی همچنین از به‌روزرسانی تمامی اطلاعات شهرک‌های صنعتی استان در سامانه اطلاعات شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: این اطلاعات در درگاه خدمات الکترونیکی شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، که منجر به شفافیت اطلاعات حقوقی و مالی قراردادها و رفع بسیاری از مسائل و مشکلات فی‌مابین می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه سامانه پنجره واحد خدمات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به درگاه ملی خدمات هوشمند دولت متصل شده است، اظهار داشت: این اقدامات با هدف کوتاه شدن فرآیند اخذ استعلام‌ها و حذف نیاز به ورود مستقیم اطلاعات توسط متقاضی انجام شده است تا به‌صورت شفاف در اختیار صنعتگران قرار گیرد. 
  • گروه خبری : اخبار استانی,گروه آرشیو تمام اخبار استان,گروه اسلایدر سمت چپ,گروه اسلایدر سمت راست,گروه مناقصات و مزایدات,گروه خدمات ما,گروه اطلاع رسانی,گروه فراخوان,گروه همکاران راهبردی
  • کد خبر : 32041
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب